praktisk inFOrmasjon

Innslipp/
billettkontroll

Det er bra for både gjester og arrangør med forhåndsbestilte billetter. Mindre kø og enklere logistikk = blide folk og færre svette frivillige.


Betaling/
mat og drikke

På Furøya kjører vi kontantfritt. Det er kun kort og Vipps som gjelder.


Ikke ta med

  • Profesjonelt kamera- og videoutstyr

  • Selfiestang eller lignende

  • Spesielt brannfarlige væsker eller gjenstander

  • Våpen av enhver art, fyrverkeri eller laserpenner

  • Alle former for flasker eller andre harde, skarpe eller tunge gjenstander

  • Tunge kjeder/kjettinger, kjeder, reimer med spisse nagler

  • Paraplyer

  • Medbrakt alkohol

  • Gjenstander som er forbudt etter norsk lov er selvsagt ikke tillatt på festivalområdet

  • Hunder, katter eller andre kjæledyr. Dette er både av hensyn til våre frivillige, andre gjester og ikke minst til dyrene selv.

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er oppbevaringsmuligheter på/ved området. Kystkulturuka er ikke ansvarlig for utstyr som blir henlagt på eller utenfor konsertområdet. 


Ta gjerne med

  • Solkrem

  • Regntøy

  • Varme klær til kvelden

  • Sitteunderlag eller pledd å sitte på

  • Hørselvern til barna

  • Godt humør


Båttransport tider/priser

Transport til Furøya: I år vil det gå buss fra Rutebilstasjonen i Tvedestrand til Sagesund. Der vil Sørlandet Maritime frakte dere ut.  NB! Det er ikke mulig å sette fra seg bilen i Sagesund, så ta bussen!

Buss: Bussbilletter betales med Vipps.

  • Buss Tvedestrand - Sagesund 16:30 - 19:00. Kr 100 t/r.

  • Buss  Sagesund - Tvedestrand 22:30 - 24:00.

Båt: Båtbilletter betales på båten.

  • Båt Sagesund - Furøya 17:00 - 19:30. Kr 150 t/r.

  • Båt Furøya - Sagesund  22:00 - 23:30. 


Sikkerhet

Vi tar sikkerhet på alvor. Vi har vakter fra Eik-Security og Røde Kors på plass som ansvarlig for sanitet. Vi har god dialog med brannvesen, kommune og politi.


KONTAKT

Kystkulturuka
Postboks 60, 
4901 Tvedestrand
Telefon: 934 96 031

 

Styret

Styrets leder
Siw Johannessen
Tlf: 934 96 031

Tekniskansvarlig/scene-mester
Trygve Andresen

Kvalitetssikring
Siv Langerød-Erichsen

Beredskap
Espen Gåserud

Riggansvarlig
Vidar Engh

Matansvarlig
Cathrine Armida Holden

Frivilligansvarlige
Aashild Høiseth

Sponsoransvarlig
Espen Gåserud

Sikkerhet/vakter
Ali Berisha

Presseskriv/Hoopla
Mai-Britt Reinemo Ausland

SoMe
Fredrik Fornes

Bookinggruppe
Siw Johannesen
Mai-Britt Reinemo Ausland
Aashild Høiseth

Sekretær
Nora Sevenius

Regnskap
Rosin Regnskap

Internt regnskap
Hege Lindland